Klienditeeninduse teenistus
Klienditeeninduse teenistusel on suur vastutus organisatsioonist esmamulje kujundamisel – klienditeenindaja on sageli esimene Regionaalhaigla töötaja, kellega patsient kokku puutub, kas siis telefoni teel arsti vastuvõtule registreerudes, polikliinikusse või haiglasse tulles.
Meie igapäevatööks on patsientide registreerimine vastuvõttudele, uuringutele ja protseduuridele, haiglaravile vormistamine, EMO-sse pöördujate registreerimine, info andmine ja juhendamine nii telefoni teel kui ka haigla erinevates korpustes kohapeal. Meie teenistuse hoolde on usaldatud ka patsientide tagasiside valdkonna koordineerimine ning suhtluskultuuri edendamine kogu haiglas.
Klienditeeninduse teenistus on Regionaalhaigla suurim – siin töötab kokku ligi 90 inimest. Anname oma parima, et abistada patsiente raviteenusele jõudmisel hoolivalt ja professionaalselt!