Ülisuur
Suur
Keskmine (tavaline)

Klienditeeninduse teenistus

Klienditeeninduse teenistus

Mida tähendab meie jaoks hea klienditeenindaja ja hea teenindus? Kõigepealt ikka oma tööd austavat ja armastavat õige hoiakuga inimest, kes on empaatiline ning peab lugu nii teistest kui ka iseendast. Kui austad ja väärtustad oma tööd, siis austavad sind ja sinu tööd teisedki!
Patsient siseneb haiglasse kõrgete ootustega, soovides oma väärtuste, vajaduste ja eelistuste arvestamist. Nii palju kui on inimesi, on ka erinevat suhtumist, erinevaid muresid, soove ja ootusi. Haiglasse sisenejale on tähtis klienditeenindaja empaatiline ja avatud kohalolek − tihtipeale on klienditeenindaja esimene inimene, kelle poole oma suure murega pöörduda, ning oodatakse kaastundlikku head kuulajat ja empaatilist arusaamist.
 

Klienditeenindajad teenindavad:

  • haiglaravile suunatud plaanilisi haigeid (sh päevaravile päevakirurgias)
  • arsti vastuvõtule pöörduvaid patsiente polikliinikute registratuurides (Registratuurid 5-16, pulmonoloogia polikliinikus Hiiu korpuses – Hiiu 39 ja psühhiaatriapolikliiniku registratuuris Seewaldi korpuses – Paldiski mnt 52)
  • uuringutele pöörduvaid patsiente radioloogiakeskuse registratuurides ( Radioloogia registratuurid nr 1-4, endoskoopiaosakond, nukleaarmeditsiini osakond)
  • erakorralisi patsiente arsti vastuvõtule ja haiglaravile pöördudes EMO registratuuris
  • telefoni teel kõnekeskuses
  • infoletis

Klienditeeninduse teenistuses töötab kokku 82 inimest.

Kes me oleme ja mida teeme?

Klienditeenindaja on teeninduse nähtav osa, kelle ülesandeks on patsiendi ja külastajaga vahetu suhtlemine ja abistamine polikliiniku registratuurides, EMOs, radioloogias, infos ja kõnekeskuses:

  • polikliiniku vastuvõttudele, uuringutele, protseduuridele registreerimine ja vormistamine
  • plaaniliste haigete vormistamine haiglasse
  • erakorraliste haigete vormistamine EMOs (vastuvõtule, haiglasse)
  • visiidi- ja voodipäevatasu ning ravirahade kasseerimine,
  • info andmine ja juhendamine,
  • probleemide/murede lahendamine ja inimeste abistamine.

Meie eesmärk on pakkuda parimat teenindust. Püüame oma töös olla professionaalsed, kiired, paindlikud, heatujulised ja head suhtlejad.

Annely Karjama

Klienditeeninduse teenistus

Annely Karjama

teenistuse juhataja

617 1540